معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت : افتتاح 468 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 62 هزار و 600 میلیارد تومان در دهه فجر

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در دهه فجر امسال 468 طرح صنعتی و معدنی با مجموع سرمایه‌گذاری حدود 62 هزار و 600 میلیارد تومان در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش شاتا سید مهدی نیازی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با راه اندازی این تعداد واحد صنعتی و معدنی، اشتغال‌زایی برای بیشاز 22 هزار و 800 نفر ایجاد می شود و بهره‌برداری از آنها توسعه اقتصادی کشور و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار را به‌همراه خواهدداشت.

وی افزود: از این تعداد 172 واحد صنعتی و معدنی بزرگ و ملی بوده که با مجموع سرمایه‌گذاری حدود 60 هزار میلیارد تومان واشتغالزایی مستقیم برای 17 هزار نفر آماده بهره برداری با حضور مقامات عالی رتبه کشور می باشد.

نیازی افزود: بیشتر این طرح های بزرگ در استانهای آذربایجان شرقی، یزد، البرز و خراسان رضوی می باشد.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار همچنین گفت: از تعداد کل پروژهای های آماده افتتاح نیز تعداد 296 واحد کوچک و متوسط بامجموع سرمایه‌گذاری حدود 2600 میلیاردتومان و اشتغال‌زایی حدود 5800 نفر نیز آماده افتتاح است که با حضور مقامات استانیافتتاح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید