فرماندار سبزوار: ارادت مردم به شهید خدمت بیانگر خدمات صادقانه وی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ارادت و علاقه مردم به شهید خدمت، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، بیانگر خدمات صادقانه و کم‌نظیر وی است.

به گزارش اعتمادساز، حسین ابراهیمی کُردیانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در سبزوار  اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری و چه در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی در مسوولیت های مختلفی، همه وقت خود را صرف خدمت به مردم و اعتلای نظام جمهوری اسلامی کرد.

وی افزود:‌ ارادت و علاقه مردم و حضور پرشور آنان در آیین تشییع و نیز مراسم بزرگداشت رئیس جمهور و هیات همراه وی، آثار همین خدمات درخشانی است که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه آیت الله رئیسی در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید، گفت: آن بزرگوار همواره دغدغه آحاد مختلف مردم به ویژه محرومان را داشت و امروز نتیجه این خدمت صادقانه تجمع های میلیونی در مراسم بزرگداشت وی است.

ابراهیمی افزود: شهید آیت الله رئیسی به مجموعه دولت، استانداران، فرمانداران و بخشداران تاکید داشت که غفلت از رسیدگی به امور مردم و جامعه نداشته باشند و سرانجام این سید محرومان در مسیر خدمت به مردم و در بازدید از مناطق محروم به شهادت رسید.

از روز دوشنبه آیین های بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت با حضور مسوولان، روحانیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع تاریخی سبزوار و دیگر مساجد شهر و مناطق روستایی این شهرستان در حال برگزاری است.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهور ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد که در این حادثه رییس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید