سوددهی اندک ارز و طلا برای دلالان مشهدی

به گزارش اعتمادساز، بررسی ها نشان می دهد در دومین هفته مردادماه، بازارهای سکه، ارز و طلا اگرچه در تعطیلات محرم و گرمای هوای مرداد قرار داشت اما دلالان و سرمایه گذاران مشهدی و خراسانی، هفته را با سوددهی به پایان رساندند.

در هفته دوم مردادماه، انتشار برخی خبرهای سیاسی و اقتصادی، قیمت دلار را صعودی کرد و این افزایش قیمت، بازار طلا و سکه را نیز تحت تاثیر قرار داد. قیمت دلار در کریدور ۵۰  هزار تومانی قرار گرفت و قطعات سنگین سکه نیز یک پله رشد داشتند. فکر میکنید در این روزهای گرم تابستانی کدام بازار، بیشترین سوددهی را داشت؟ این گزارش را بخوانید.

دلار/ سود هزارتومانی

بازار ارز در سه روز آخر هفته به علت گرمای هوا همانند سایر بازارها تعطیل بود. بررسی بازدهی قیمت دلار از پنجم تا ۱۲ مرداد نشان می‌دهد اسکناس آمریکایی با افزایش هزار تومانی قیمت، بازدهی مثبتی در دومین هفته مرداد داشته است.

طلا/ رشد۵۱ هزارتومانی

هر گرم طلای ۱۸ عیار در ۱۱ و ۱۲ مردادماه به قیمت ثابت دو میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. به این ترتیب قیمت طلا در دومین هفته ماه‌ جاری افزایش قیمت ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومانی داشت.

سکه/ جهش ۱/۳ میلیونی

در هفته اخیر، سکه امامی یک پله رشد داشت و در نهایت با قیمت ۲۹ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان مبادله شد. در هفته گذشته، این قطعه یک میلیون و ۳۱۳ هزار تومان رشد قیمت و بیشترین سود را به همراه داشته است.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید