سرپرست تیم سپنتای تربت‌حیدریه: بازی سختی مقابل مس کرمان پیش‌رو داریم

سرپرست تیم فوتبال سپنتای تربت‌حیدریه گفت: در دیدار فردای خود از مرحله چهارم جام حذفی کشور، بازی بسیار سختی مقابل تیم مس کرمان پیش رو داریم.

به گزارش اعتمادساز، سعید نکوهی افزود: تیم مس کرمان سابقه حضور در لیگ برتر و نیز حضور در بازی‌های آسیایی را دارد و اکنون در لیگ دسته یک بازی می‌کند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند ، در تمرینات روز گذشته با مصدومیت حسین اسدی بازیکن گُل‌زن خود مواجه شدیم که البته پزشک تیم قول داده است وی را برای بازی فردا آماده کند.

نکوهی حضور تیم سپنتا به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی در جام حذفی کشور را نتیجه برنامه‌ریزی و تلاش جمعی بازیکنان و سایر عوامل این تیم دانست.

مجید رضایی، رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه هم از علاقه‌مندان خواست برای تشویق تیم سپنتا فردا به ورزشگاه بیایند.

وحید فرخ‌تبار شهردار تربت‌حیدریه نیز با بیان این که وسیله رفت و آمد رایگان ویژه خبرنگاران برای پوشش خبری این بازی فراهم شده‌ است گفت: امیدواریم شاهد یک اتفاق بسیار خوب در این شهرستان باشیم.

تیم فوتبال سپنتای تربت‌حیدریه در دیدار نخست خود میزبان تیم فوتبال “شهدای چهارباغ البرز” بود که به دلیل غیبت تیم، به مرحله بعد صعود کرد.

در مرحله دوم ،این تیم با قرعه استراحت مواجه و در مرحله سوم موفق شد با نتیجه ۲ بر یک بر تیم فوتبال “۹۰ ارومیه” پیروز شود و به مرحله چهارم صعود کند و فردا در ورزشگاه آزادی شهرستان تربت حیدریه میزبان تیم مس کرمان است.

اصغر غضنفری، رییس انجمن خبرنگاران تربت‌حیدریه نیز از اصحاب رسانه دعوت کرد برای ثبت این رویداد مهم ورزشی فردا در ورزشگاه حاضر شوند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید