زیان دسته جمعی دلالان مشهدی!

به گزارش اعتمادساز، در سومین هفته مردادماه، بازارهای ارز، طلا و سکه در مشهد با کاهش قیمت همراه بودند و دلالان و سرمایه گذاران مشهدی با زیان روبرو شدند.

مرداد۱۴۰۲ در حالی به آخرین هفته خود می رسد که خبرهای اقتصادی و سیاسی گوناگون موجب شده تا بازارهای ارز، طلا و سکه با افت قیمت ها همراه باشند. آن طور که بررسی ها نشان می دهد روند قیمت ها در بازارهای مالی طی هفته سوم مرداد در بیشتر روزها کاهشی بود. فکر می کنید طی یک هفته گذشته، کدام بازار با زیان بیشتری به کار خود پایان داد؟ ادامه این گزارش را بخوانید.

دلار/ عقب نشینی ۳۰۰ تومانی

بررسی بازدهی قیمت دلار از ۱۲ تا ۱۹ مرداد نشان می‌دهد که اسکناس آمریکایی با کاهش ۳۰۰ تومانی قیمت، بازدهی منفی در سومین هفته مرداد داشته است. هرچند به اعتقاد برخی کارشناسان، قیمت ارز باید اعداد بالاتری را تجربه کند اما برخی خبرهای سیاسی مهم در هفته گذشته موجب شد تا سرمایه گذاران مشهدی بازار دلار، زیان قابل توجهی داشته باشند.

طلا/ افت ۴۰ هزارتومانی

هر گرم طلای ۱۸ عیار در آخرین روز از هفته گذشته یعنی ۱۹ مرداد با قیمت ثابت دو میلیون و ۳۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. به این ترتیب قیمت طلا در سومین هفته ماه‌ جاری کاهش قیمت ۴۰ هزار تومانی داشت.

سکه/ زیان حدودا یک میلیونی

در هفته اخیر، سکه امامی یک پله سقوط کرد و در نهایت با قیمت ۲۸ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان مبادله شد. در سومین هفته مرداد این قطعه ۹۴۲ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید