جدال فانوس به‌دستان والیبال در گنبد

تیم شهرداری گنبدکاووس که فصل کابوس‌وار را در لیگ برتر والیبال سپری می‌کند، برای اثبات شایستگی و جداکردن خود از جمع تیم‌های فانوس به‌دست لیگ، به مصاف دیگر تیم قعرنشین مسابقات می‌رود تا با پیروزی در این دیدار خانگی، اندکی از دغدغه هوداران برای سقوط به لیگ پایین‌تر را برطرف سازد.

به گزارش اعتمادساز، شهرداری گنبدکاووس که در پایان فصل قبل به لیگ پایین‌تر سقوط کرده بود، با خرید امتیاز بار دیگر به لیگ برتر برگشت اما عملکرد این تیم آنقدر ضعیف است که باز هم با افتادن به جمع تیم‌های لیگ یکی فاصله زیادی ندارد.

شهرداری گنبدکاووس تا اینجای لیگ برتر از ۲۱ بازی، ۱۴ مسابقه را واگذار کرده و مجموع امتیازاتش از هفت پیروزی، ۲۴ امتیاز و ایستادن در جایگاه دوازدهم جدول است.

رقیب فردای شهرداری هم تیم نیان الکترونیک مشهد است که امتیاز برابری با گنبدی‌ها دارد اما به دلیل پیروزی کمتر، یک پله پایین‌تر از این تیم به دنبال روزنه فرار از جمع فانوس به‌دستان می‌گردد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: بازی عصر فردای تیمش مقابل نیان الکترونیک مشهد، سخت و حساس است زیرا ۲ تیم در انتهای جدول حضور داشته و نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارند.

حبیب کوزه‌لی افزود: برای پیروزی در بازی فردا مقابل نیان الکترونیک، طی چند روز گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و بازیکنان در آمادگی کامل بسر می‌برند.

وی اضافه کرد: «ادریس دانشور و میکائیل تاجر» بازیکنان مصدوم شهرداری گنبدکاووس هم بهبود یافته و آماده بازی در دیدار فردا هستند.

کوزه‌لی ادامه داد: تیم شهرداری گنبدکاووس به کسب سه امتیاز بازی خانگی فردا مقابل نیان الکترونیک به‌شدت نیاز دارد.

سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس همچنین گفت: هر یک از بازی‌های باقی مانده لیگ برتر برای تیم ما حکم فینال دارد و از همه توان برای کسب پیروزی و امتیاز مقابل حریفان استفاده می‌کنیم.

کوزه‌لی نقش تماشاگران گنبدی را هم در تقویت روحیه بازیکنان مهم دانست و از آنان خواست در بازی فردا با حضور پرشور خود در سالن المپیک تیم شهرشان را تشویق کنند.

وی بیان داشت: تیم شهرداری در چند سال اخیر نتوانسته با کسب نتایج خوب انتظارات والیبال دوستان گنبدی را که هر کدام یک کارشناس و مربی این رشته هستند، برآورده کند.

کوزه‌لی ابراز امیدواری کرد، این تیم در سال آینده با برنامه ریزی مناسب و کسب جایگاه قابل توجه در مسابقات، بتواند هواداران والیبال را خوشحال کند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید