تاج‌فیروز:هیئت فوتبال می‌تواند در مزایده‌ ورزشگاه تختی شرکت کند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: استقلال هیئت فوتبال خراسان رضوی را زیر سوال نبردیم و هیچ خصومتی با هیئت فوتبال نداریم؛ هیئت فوتبال هم می‌تواند در مزایده‌ای که برای ورزشگاه تختی خواهیم‌گذاشت، شرکت کند.

به گزارش اعتمادساز، علیرضا تاج فیروز اظهارداشت:اماکنی مانند ورزشگاه تختی، دولتی و متعلق به بیت المال است؛ قطعا آنجا را واگذار می‌کنیم چرا که با وجود محدودیت شدید اعتبارات مجموعه را با اعتباری حدود 80 میلیارد ریال بازسازی کردیم که جوانان از آن استفاده کنند.

وی افزود: ماهیت زمین چمن کاملا عوض شده و از یک زمین بسیار ضعیف تبدیل به یک زمین جدید و باکیفیت شده و نیازمند قیمت گذاری کارشناسی جدید است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: شکل نگهداری از زمین چمن را در بندهای قرارداد جدید اضافه کردیم و مستاجر باید شرایط نگه‌داری آن را به صورت کامل انجام بدهد.

تاج فیروز عنوان کرد: قرارداد یعنی امضای دو طرفه، هیات فوتبال قرارداد را یک طرفه امضا کرده و دلیل آن هم این بود که بنا داشتیم چمن را بازسازی کنیم و شرایط نگهداری و نحوه استفاده را عوض کنیم.

وی تصریح کرد: به عنوان متولی ورزش استان خراسان رضوی باید پاسخگوی جامعه مخاطب رشته‌های مختلف ورزشی باشیم؛ هیچ خصومتی با هیئت فوتبال نداریم بلکه رفیق هم هستیم و خواهیم ماند. هیئت فوتبال می‌تواند در مزایده‌ای که برای ورزشگاه تختی خواهیم‌گذاشت، شرکت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: استقلال هیئت فوتبال را زیر سوال نبردیم ولی اگر بناست هیئت فوتبال استقلال کامل داشته باشد نباید از اداره کل ورزش و جوانان به عنوان یک نهاد دولتی درخواست دفتر، زمین یا سالن داشته باشد.

تاج فیروز اظهار کرد: هیئت فوتبال تایباد، نیشابور و کاشمر زمین چمن را تبدیل به زمین خاکی کردند و 45میلیون تومان بدهی آب روی دست اداره شهرستان ها گذاشتند؛ نمی‌توانیم اجازه دهیم بیت المال را از بین ببرند و هزینه درست کنند.

وی بیان کرد: دوستان هیئت فوتبال، تیم لیگ برتری و آسیایی را تحویل گرفتند ولی حالا چیزی برای تحویل دادن، دارند؟ وظیفه هیئت فوتبال تیم‌داری نیست اما وظیفه تسهیل‌گری و کمک به تیم‌ها را بر عهده دارد؛ این بازی‌ها نخ‌نماست، مردم و ورزشکاران بیدار هستند و می‌فهمند چه کسی دنبال کار برای ورزش استان و چه کسی دنبال منافع شخصی است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید