«بیس‌بال» خراسان رضوی از مدعیان قهرمانی است

رییس کمیته بیس بال هیات انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی گفت: بیس بال این استان همیشه از مدعیان قهرمانی است و تاکنون ۶ مقام قهرمانی در رده‌های مختلف به دست آورده است.

به گزارش اعتمادساز، عادل مشیریان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از تمرین نماینده خراسان رضوی افزود: رشته ورزشی بیس بال ۲۷ سال است که کار خود را در خراسان رضوی آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز تیم بیس بال خراسان رضوی در رقابت های قهرمانی کشور حضور دارد، بیان داشت: مسابقات امسال با حضور پنج تیم تهران، گیلان، اصفهان، بوشهر و خراسان رضوی برگزار می شود که با پایان دور رفت، تاکنون رده دوم قرار داریم.

مشیریان دهم مهرماه جاری را زمان آغاز دور برگشت رقابت ها اعلام کرد و گفت: علاوه بر آن بیست و پنجم مهرماه اولین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۱۳ سال کشور نیز برگزار خواهد شد که از استان نماینده‌ای به این رقابت ها اعزام خواهد شد.

رییس کمیته بیس‌بال هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی اظهار کرد: بیس‌بال در برخی از کشورها یک رشته المپیکی است اما در ایران با توجه به کمبود امکانات و علاقه‌مندی مردم به برخی رشته‌های توپی، طرفداران کمتری دارد.

وی گفت: هدف ما استعدادیابی در تمامی رده‌های سنی است و در مدارس هرساله به امر مهم استعدادیابی می‌پردازیم. برخی تجهیزات بیس بال در ابتدای کار شاید کمی گران به نظر برسد اما در مقایسه با سایر ورزش‌ها قیمت مناسبی دارد و هزینه آنچنانی برای بیس بال وجود ندارد.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید