انجمن بیماران کلیوی تربت‌حیدریه ۵۶۰ بیمار را زیر پوشش دارد

رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی تربت‌حیدریه و زاوه گفت: اکنون این انجمن ۵۶۰ بیمار کلیوی، دیالیزی، هموفیلی و پیوندی را در این شهرستان و مناطق همجوار زیر پوشش حمایت‌های مالی و درمانی خود دارد.

به گزارش اعتمادساز، جواد انصاری روز یکشنبه در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان فرزند بیماران کلیوی که در آستانه سالروز ولادت حضرت ثامن‌الحجج (ع) با حضور مسوولان محلی برگزار شد، افزود: ارزش ریالی این ۱۴ سری جهیزیه از قرار هر سری، ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: همچنین ۳۰۰ سبد معیشتی به ارزش هر سبد بیش از ۱۰ میلیون ریال به همراه ۱۲ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به فرزندان بیماران عضو انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی تربت‌حیدریه و زاوه اهدا شد.

رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی تربت‌حیدریه و زاوه با بیان اینکه اکنون ۵۰ فرد خیر عضو ثابت اهدای کمک به این انجمن هستند، گفت: محور اصلی دریافت کمک از سوی بنیاد مرحوم «خجسته» است که به عنوان یک انجمن برتر و پیشگام در کشور شناخته شده است.

انصاری در عین حال از مردم نیکوکار خواست کمک‌های نقدی خود را به حساب بانک ملی به شماره ۰۱۰۴۵۸۴۶۲۳۰۰۱ و یا کارت بانکی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۰۱۵۷۵ واریز کنند.

ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید