رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد: شفافیت در انتقال اطلاعات باعث جذب مخاطب رسانه‌ها می‌شود

در فضای مجازی که در آن دنیایی از اطلاعات را داریم که صحت آن ها خیلی مشخص نیست و معلوم نیست که پدیدآورندگان این اخبار چه کسانی هستند و از این حیث آسیب های اجتماعی مختلفی ممکن است به مردم که مخاطبین اصلی آن هستند وارد بشود

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای مشهد گفت: وجود رسانه‌های مستقلی که اخبار را صحیح و کامل و بدون نقص بدون واسطه به مردم منتقل کنند می‌تواند یک کار بسیار خوب و جالب باشد و مردم هم در انتخاب خودشان می‌توانند دقیق‌تر عمل کنند.
محمد حاجیان شهری در گفت‌وگو با اعتماد خراسان رضوی و در رابطه با اهمیت رسانه در دنیای معاصر گفت: در مجموع اگر بخواهیم آحاد مختلف مردم را در نظربگیریم در دنیای امروز رسانه بخش بسیار موثری در انتقال اطلاعات جمع‌آوری اطلاعات و گزارش اخبار دارد.
عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک گفت: مردم نیاز به اطلاعات دارند و برای اینکه این اطلاعات به دست آنان برسد ابزارهای مختلفی در دنیای امروز وجود دارد. شفافیت در انتقال اطلاعات باعث جذب مخاطب رسانه‌ها می‌شود.
وی مطرح کرد: اگر فضای کنونی رسانه‌ای ایران را نگاه کنیم روزنامه‌های زیادی منتشر می‌شود. ابزارهای رسانه‌ای زیادی وجود دارد شبکه‌های اجتماعی و غیره وجود دارد. به ویژه در فضای مجازی که در آن دنیایی از اطلاعات را داریم که صحت آن‌ها خیلی مشخص نیست و معلوم نیست که پدیدآورندگان این اخبار چه کسانی هستند و از این حیث آسیب‌های اجتماعی مختلفی ممکن است به مردم که مخاطبین اصلی آن هستند وارد بشود مانند تصمیمات غلط در حوزه‌های مختلف اقتصادی سیاسی و… به همین دلیل وجود رسانه‌های مستقلی که اخبار را صحیح و کامل و بدون نقص بدون واسطه به مردم منتقل کنند می‌تواند یک کار بسیار خوب و جالب باشد و مردم هم می‌توانند در این شرایط در انتخاب خودشان دقیق‌تر عمل کنند.
حاجیان شهری اشاره کرد: وقتی که شمارگان روزنامه‌های مختلف را نگاه می‌کنیم بعضی از روزنامه‌ها هستند که شمارگان اندکی دارند چون مردم اعتماد کمتری به این نوع رسانه‌ها دارند دلیل آن هم نوع نگاه مردم است.
وی افزود: باید نگاه مردم و اینکه مردم از رسانه‌ها چه می‌خواهند را مدنظر قرار بدهیم به همین دلیل وجود رسانه‌های مستقلی که بتوانند اخبار را صحیح به مردم برسانند در دنیای امروز یک ضرورت است.

دیدگاهتان را بنویسید