آذری جهرمی و سال نو میلادی

خب به سلامتی و خیر و خوشی سال 2019 رفت و سال 2020 آمد. در اخبار آمده بود که قرار است به مناسبت تحویل سال نو میلادی آقای آذری جهرمی چند ساعتی اینترنت‌ها را قطع کنند تا هموطنان در کنار خانواده لذت بیشتری ببرند.
خواستم خدمت ایشان عرض کنم آقای وزیر جوان شما با هر بهانه‌ای اینترنت را قطع می‌کنید ولی به گمانم این یک بار را دارید اشتباه می‌زنید. آخر جهرمی جان ما خودمان عید نوروز مزگان داریم چه نیازی به سال نو میلادی؟
اگر دنبال بهانه هستید بهتر است دنبال بهانۀ بهتری بگردید. هرچند باز هم در خبرها آمده بود که فروش درختچه‌های کاج کریسمس امسال در ایران به اندازه‌ای بوده که دوستان جنگل‌خوار مجبور شدند مقداری از جنگل‌هایی را که خورده بودند بالا بياورند و آن‌ها را در بازار برای درخت کریسمس بفروشند. البته در این‌جا چند سوال برای ما به وجود می‌آید که از شما می‌پرسیم.
اول این‌که علت علاقه شما به سال نو 2020 میلادی، شباهت نوشتاری آن با اخبار 20:30 نیست؟ به هرحال هرچه باشد عده‌ای از دوستان سابق‌تان آن‌جا فعالیت می‌کنند!
دوم این‌که مگر رئیس شما نگفته بودند که وزیر ما نباید دستش روی دکمه فيلترينگ برود! ما این را می‌دانیم که شما اهل فيلترينگ نیستید و دست‌تان به جای دکمه فيلترينگ روی دکمه فيلترشکن می‌رود و توئيت می‌کنید. فقط سوالم این است که آن زمانی که اینترنت را از ریشه زده بوديد، چطور توئيت می‌کردید؟
سوم این‌که بهتر نیست به جای این‌که یکی دو هفته مردم را در استرس سورپرايزتان قرار دهید، همان آبدوغ خيارتان را بخورید و عکس سلفی بگيريد و توئيت بزنید؟
چهارم این‌که خدای نکرده آلزایمر گرفته‌اید؟ آخر دفعۀ قبل که 10-15 روز اینترنت را قطع کرده بودید، بعدش آمدید و از ما معذرت‌خواهی کردید و گفتيد دیگر تکرار نمی‌شود، ولی دوباره قطعش کرديد.
در پایان خواستم عرض کنم ما دیگر حوصله این بچه‌بازی‌ها را نداریم و از خیر جوان‌گرایی دولت و وزیر جوانمان گذشتیم. برو و وقتی بزرگ‌تر شدی برگرد. لطفا.

دیدگاهتان را بنویسید